Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

Każdy produkt wystawiony w naszym sklepie jest z założenia dostępny. Jeżeli z jakiś przyczyn dostawa zamówionego produktu okaże się niemożliwa, zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową w ciągu dwóch dni roboczych.  

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.  

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki towaru wynosi do 3 dni roboczych od zaksięgowanej wpłaty, chyba, że wybrałeś przesyłkę za pobraniem, wówczas proces realizacji zamówienia rozpoczyna się tego samego dnia.

Dostawa zamówienia odbywa się przy pomocy przesyłki kurierskiej pod wskazany adres. Czas dostawy: do 2 dni roboczych.

Koszt dostawy zamówienia przy płatności w formie przelewu bankowego bądź bezpośredniej płatności elektronicznej wynosi 15 zł.

W przypadku pobrania koszt wynosi 23 zł. 

W podsumowaniu zamówienia zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe
  • przelew on-line
  • płatność za pobraniem

Sklep dlamarynarza.pl jest sklepem wyłącznie wysyłkowym.  

W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kody rabatowe. Należy wpisać dedykowane pole w koszyku zamówienia. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.  

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja „Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie. Data wystawienia faktury VAT to data zaksięgowania płatności za zamówienie lub data wysyłki w przypadku przesyłki za pobraniem. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jeśli zamówienie jest już złożone i potwierdzone, a chciałbyś je zmodyfikować, skontaktuj się z nami jak naszybciej, najlepiej telefonicznie +48 58 333 46 96. Jeśli to tylko możliwe, dokonamy zmiany i ponownie prześlemy Ci treść zmodyfikowanego już zamówienia.

Tak, wszystkie etui na dokumenty marynarskie z naszego sklepu posiadają roczną gwarancję. Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę) do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli tak, prosimy o sporządzenie protokołu szkody wraz z kurierem, a następnie skontaktowanie się z nami.

Tak, zgodnie z Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.